Jak zgłosić się na konferencję?
Rejestracji na konferencję prosimy dokonywać za pośrednictwem zakładki "Zaloguj się/Załóż konto", a następnie "jeżeli nie masz jeszcze konta zarejestruj się".
Rejestracja polega na założeniu konta użytkownika w niniejszym serwisie konferencyjnym. Konieczne będzie podanie konta email użytkownika oraz stworzenie hasła, które służyć będą do logowania w serwisie.
Na podane przez Państwa konto email zostanie przesłany link aktywujący Państwa konto w serwisie konferencyjnym.
Termin dokonywania zgłoszeń czynnych oraz tematów referatów upływa z dniem:
24 listopada 2024 r.
Termin dokonywania zgłoszeń biernych oraz wpłat opłaty konferencyjnej upływa z dniem:
4 grudnia 2024 r.
Uprzejmie przypominamy, że rejestracja zgłoszenia (czynnego i biernego) wiąże się z koniecznością wniesienia opłaty konferencyjnej. Informacje na temat płatności i możliwości otrzymania faktury znajdują się w zakładce "Opłata konferencyjna".